کد خبر: ۸۵۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
تعداد بازدید: ۴۵۶
مقبره «استر و مردخای» یکی از مکان‌های مقدس یهودیان به شمار می‌رود و هر ساله محل حضور و زیارت یهودیان ایرانی و خارج از کشور است. دادستان همدان گفت: پرونده آتش سوزی مقبره «استر و مردخای» در دست بررسی است و هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌ایم.

احتمال آتش سوزی عمدی در مقبره مقدس یهودیان در همدان / پلیس: هنوز کسی دستگیر نشدهبه گزارش خبرداغ ، مقبره «استر و مردخای» یکی از مکان‌های مقدس یهودیان به شمار می‌رود و هر ساله محل حضور و زیارت یهودیان ایرانی و خارج از کشور است.

دادستان همدان گفت: پرونده آتش سوزی مقبره «استر و مردخای» در دست بررسی است و هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌ایم.

حسن خانجانی اظهار کرد: نیروی انتظامی همدان طی دو روز گذشته پیگیر این قضیه بوده، اما نتیجه‌ای حاصل نشده و تاکنون فردی در رابطه با آتش سوزی دستگیر نشده است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا در حال تحقیق در زمینه آتش سوزی مقبره استر و مردخای است، ادامه داد: جزئیات این پرونده هنوز مشخص نیست.

آرامگاه استر و مردخای روز پنج‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۹۹ دچار آتش سوزی شده است، طبق مشاهدات میدانی به اصل این بنای ایلخانی آسیبی وارد نشده است و طبق گفته مسئولان اداره میراث فرهنگی همدان جزئیات این اتفاق طی ساعات آینده منتشر خواهد شد.

این مقبره یکی از مکان‌های مقدس یهودیان به شمار می‌رود و هر ساله محل حضور و زیارت یهودیان ایرانی و خارج از کشور است.

انتخاب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: