کد خبر: ۸۵۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۰
شهردار بهبهان وضعیت این شهرستان را قرمز اعلام کرد و گفت: از مردم می‌خواهیم قرنطینه خانگی را صد‌ در‌ صد رعایت کنند و خیابان‌ها خلوت شود. البته دستور خاموشی چراغ پارک‌ها و انسداد راه آرامستان نیز فوراً صادر شد.

اعلام وضعیت قرمز در بهبهان / شهردار: مردم در خانه بمانند / دستور خاموشی چراغ پارک‌ها و انسداد راه آرامستان نیز فوراً صادر شدبه گزارش خبرداغ،  از بهبهان، علیرضا بهادری در جمع خبر نگاران اظهار داشت: با کمال تاسف وضعیت شهرستان را قرمز اعلام کرده چون تست‌های مثبت کرونا به وضعیت قرمز رسیده است.

وی افزود: از مردم می‌خواهیم قرنطینه خانگی را صد‌ در‌ صد رعایت کنند و خیابان‌ها خلوت شود. البته دستور خاموشی چراغ پارک‌ها و انسداد راه آرامستان نیز فوراً صادر شد.

حتما بخوانید: 

کدام متغیرها در پایداری ویروس کرونا موثر هستند؟

بر اساس این گزارش، شهر بهبهان از شهرهای در وضعیت زرد بود که پس از یک دوره 10 روزه و عاری از بیمار کرونایی، مجددا روند ابتلا به این ویروس رو به افزایش است.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: