کد خبر: ۸۵۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
تعداد بازدید: ۴۱۶
ملی‌پوش عراقی تیم پرسپولیس مشکل خاصی برای تمدید قراداد با سرخ‌پوشان ندارد.

خبر فوق العاده برای پرسپولیسی ها ؛ سوپرایز برای یحییبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بعد از شایعات گوناگون پیرامون جدایی بشار رسن از پرسپولیس حالا اخبار جدیدی به گوش می رسد. باشگاه پرسپولیس در حالی به بشار رسن پیشنهاد تمدید قرارداد داده که این بازیکن از قرارداد فصل جاری‌اش کمتر از ۱۰ درصد دریافتی داشته است. همین مسئله باعث شد که هافبک عراقی برای ماندن در جمع سرخ پوشان شرط بگذارد.

 

مدیر برنامه‌های بشار‌ رسن شروطی برای تمدید قرارداد را اعلام کرد و در همین راستا هافبک عراقی ابتدا باید مطالباتش را بگیرد و مسئولان باشگاه قول داده اند مشکل را برطرف کنند و ستاره ملی پوش پرسپولیس مشکل خاصی برای تمدید قراداد با پرسپولیس ندارد.

 

یحیی گل‌ محمدی علاقه زیاد به حفظ بشار دارد و خبر ماندنش برای او و هواداران پرسپولیس خبر خوشی خواهد بود. گفته می شود مبلغی به زودی به حساب این بازیکن واریز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: