کد خبر: ۸۵۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۴۲۵
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: واگذاری شستا در بورس با تصمیم این سازمان بود و اشکالی در این خصوص وجود ندارد.

سلیمی: وقتی بازنشستگان تامین اجتماعی ارتباطی به دولت ندارند چرا شستا در بورس عرضه می‌شود/ لاریجانی: واگذاری شستا تصمیم این سازمان بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۳ اردیبهشت ) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: نحوه برکناری آقای رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت عجیب بود، اگر استیضاح مصلحت نیست، عزل وزیر صمت در شرایط کنونی چه مصلحتی داشت.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهور باید به جای توبیخ آقای رحمانی به دلیل رایزنی نکردن ایشان برای موافقت نمایندگان با تفکیک وزارت بازرگانی، ایشان را به دلیل افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها توبیخ می کرد.

وی با بیان اینکه آقای نوبخت مطرح می‌کند مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی به ما ارتباطی ندارد، اضافه کرد: حال که چنین است مدیرعامل شستا نیز باید توسط کارگران انتخاب شود اگر مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی ارتباطی به دولت ندارد چگونه سهام مجموعه های زیر مجموعه شستا در بورس عرضه شده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این نماینده، گفت: واگذاری شستا در بورس با تصمیم این سازمان بود و اشکالی در این خصوص وجود ندارد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: