کد خبر: ۸۵۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
تعداد بازدید: ۵۰۳
قرار است به زودی تعدادی از بازیکنان مستعد تیم امیدهای استقلال به تیم اصلی این باشگاه ملحق شوند.

ورود ستاره‌های امید به تیم استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از  افکارنیوز، تیم امید استقلال در این فصل رقابت های لیگ تهران در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی ها بعد از نیروی زمینی تهران در رده دوم جدول رده بندی قرار داشت و با ثبت بهترین خط حمله و دفاع این رقابت ها شرایط خوبی را تجربه کرده است.

اخبار ورزشی- اما رضا حسن زاده سرمربی امیدهای استقلال چندی پیش در مورد شرایط تیمش با فرهاد مجیدی صحبت کرده است و قرار است به زودی بازکنان مستعد این تیم به بزرگسالان این باشگاه تزریق شوند.

استقلال در سال های گذشته بازیکنانی مثل امید نورافکن، مجید حسینی، محسن کریمی، رضا آذری و ... را از تیم های پایه به فوتبال معرفی کرده است و حالا باید دید آیا نسل جدید بازیکنان رده های پایه اسقلال می توانند راه ستاره شدن را در فوتبال پیدا کنند یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: