کد خبر: ۸۵۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۲۰۰
رئیس دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای از افشای اسامی گردانندگان ضیافت‌های اشرافی خبر داد.

توکلی: ضیافت‌های اشرافی منتخبان مجلس یازدهم برای گدایی رأی با هدف تصرف مناصب قدرت مجلس، شرم آور است / نام میزبانان را افشا می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، احمد توکلی «رئیس دیده‌بان شفافیت و عدالت» در نامه‌ای از افشای اسامی گردانندگان ضیافت‌های اشرافی خبر داد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

منتخب گرامی مجلس یازدهم؛
سلام علیکم، طاعات‌تان مقبول.
در ادوار اخیر مجلس برای تصرف مناصب قدرت در مجلس، نمایندگانی به ضیافت‌های اشرافی در مکان‌های گران‌قیمت دعوت می‌شدند که میزبان یا میزبانان از نمایندگان جاه‌طلب گدای رأی بودند که ظاهراً در این دوره نیز تکرار می‌شود. بی‌شک این رفتار اموی در این دوره زشت‌تر و شرم‌آورتر است چون ادعای اصولگرایی هست و ملتی که این خانه را به عاریه به شما سپرده‌اند زندگی مشقت‌بارتری دارند.

کارگروه مجلس سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت، با مسئولیت برادر محترم جناب دکتر امیرآبادی نماینده مردم شریف قم، مصمم است نام میزبانان ضیافت اشرافی را اعلام کند.

احمد توکلی
رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: