کد خبر: ۸۵۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۱۶۲
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به دومین سالگرد خروج غیرقانونی این کشور از برجام، اعلام کرد که واشنگتن از همه ابزارهای دیپلماتیک برای اطمینان از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران استفاده خواهد کرد.

واشنگتن از همه ابزارهای دیپلماتیک برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران استفاده می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به دومین سالگرد خروج غیرقانونی این کشور از برجام، اعلام کرد که واشنگتن از همه ابزارهای دیپلماتیک برای اطمینان از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران استفاده خواهد کرد.

وی با تکرار برخی یاوه‌گویی‌ها در توئیتی نوشت: «از همه گزینه‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنیم تا اطمینان یابیم که تحریم تسلیحاتی ایران تمدید خواهد شد. ما وضعیت کنونی خشونت و تروریسم ایران را نمی‌پذیریم و هرگز اجازه دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای را نخواهیم داد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: