کد خبر: ۸۵۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۲۰۱
ظریف:
وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به گذشت دو سال از خروج یک جانبه آمریکا از برجام تاکید کرد: زورگویی قانون‌شکنانه اعتبار سازمان ملل را به خطر می اندازد و صلح و امنیت بین الملل را تهدید می کند.

زورگویی قانون‌شکنانه، اعتبار ملل متحد را به خطر می‌اندازد/ باید از آمریکا حساب‌کشی شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران امروز در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر با انتشار متن کامل نامه خود به دبیرکل سازمان ملل متحد نوشت: «در دومین سالگرد پایان مشارکت ایالات متحده در برجام، از آنتونیو گوترش دبیرکل ملل متحد خواستم که از ایالات متحده به دلیل تخطی از وظایفش و همچنین وادار کردن دیگران به همین کار حساب‌کشی شود‌. زورگویی قانون‌شکنانه، اعتبار ملل متحد را به خطر می‌اندازد و صلح و امنیت بین‌المللی را تهدید می‌کند."»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: