کد خبر: ۸۵۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۵۴۳
شهروندان می توانند با مراجعه به این آدرس اینترنتی (کلیک کنید) منطقه شهرداری سکونت خود را انتخاب کرده و پس از آن با انتخاب محله شان نقشه نقاط امن و تخلیه اضطراری را دریافت کنند.

اعلام نقاط امن پایتخت در زلزلهرییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نقاط و مراکز امن پایتخت در برای تخلیه اضظراری در هنگام زلزله را اعلام کرد.

به گزارش خبرداغ رضا کرمی محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جانمایی مراکز تخلیه امن اضطراری مناطق 22 گانه شهر تهران اظهارکرد: سازمان مدیریت بحران شهر تهران مراکز و مناطق امن در هر محله و منطقه را برای تخلیه اضطراری در هنگام بحران ها آماده کرده است و لازم است شهروندانی که از ترس زلزله از خانه خود خارج شده اند به این مراکز مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این مراکز در هر محله مشخص شده است، گفت: لازم است شهروندان با حفظ خونسردی به این مراکز مراجعه کنند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در مورد نحوه یافتن این مراکز نیز گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به این آدرس اینترنتی (کلیک کنید) منطقه شهرداری سکونت خود را انتخاب کرده و پس از آن با انتخاب محله شان نقشه نقاط امن و تخلیه اضطراری را دریافت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: