کد خبر: ۸۵۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
تعداد بازدید: ۴۰۹
مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال می گوید خطری از بابت شکایت جباروف و منشا این باشگاه را تهدید نمی کند.

جباروف - منشا؛ خطری استقلال را تهدید نمی‌کندبه گزراش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، گادوین منشا و سرور جباروف مدتی است موعد پرداخت طلب شان از سوی باشگاه استقلال سررسیده است اما ظاهرا فیفا قبول کرده بدهی های این دو بازیکن را از محل درآمد آبی ها پرداخت کند.

کاظم قیم مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا پول جباروف و منشا پرداخت شده است یا نه به ورزش سه گفت: فیفا تقبل کرده این پول را پرداخت کند اما چون کرونا بسیاری از مشاغل مهم اروپا را به حالت دورکاری درآورده است فعلا این پول پرداخت نشده است ولی امیدواریم ظرف روزهای آینده این اتفاق رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که آیا خطری بابت این دو پرونده استقلال را تهدید می کند یا نه هم گفت: نه خدا را شکر و فیفا قطعا پول این دو بازیکن را پرداخت می کند. هیچ خطری از این بابت استقلال را تهدید نمی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: