کد خبر: ۸۵۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۵۱۰
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری سه سوداگر مرگ در شرق تهران خبر داد و گفت: از محل سکونت این متهمان ۵۴ کیلو و ۱۲۴ گرم شیشه کشف شد.

باند شیشه در شرق تهران فروپاشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری سه سوداگر مرگ در شرق تهران خبر داد و گفت: از محل سکونت این متهمان ۵۴ کیلو و ۱۲۴ گرم شیشه کشف شد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: با شکایت های مردمی و اطلاع از اینکه مردی با همکاری ۲ تن از همدستانش در شرق تهران، منزل مسکونی اش را پاتوق توزیع مواد مخدر کرده است تحقیق در این خصوص آغاز و بررسی موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده و پایش های اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد و متهمان ضمن تهیه مقادیر زیادی شیشه از مرکز کشور و انتقال آن به تهران در حال توزیع و خرده فروشی مواد مخدر در مخفیگاهشان هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه به محل سکونت متهمان تعدادی افراد مشکوک در رفت و آمد بودند، ادامه داد: با هماهنگی قضائی چهاردهم اردیبهشت تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس برای دستگیری متهمان و بازرسی از آن مکان اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور ماموران، متهم اصلی پرونده و ۲ تن از همدستانش که در حال بسته بندی شیشه ها در پک های مختلف بودند دستگیر و در بازرسی از این مکان ۵۴ کیلو و ۱۲۴ گرم شیشه کشف شد.

سرهنگ حسنوند یادآور شد: هر سه سوداگر مرگ به همراه مواد مخدر کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال و به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: