کد خبر: ۸۵۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۲۱۳
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان گفت: به نشانه همبستگی در مبارزه با شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان، ایران اخیرا اقلام درمانی و پزشکی به سه کشور افغانستان، لبنان و آلمان ارسال کرده است.

ایران به نشانه همبستگی، اقلام درمانی و پزشکی را به سه کشور افغانستان، لبنان و آلمان ارسال کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید عباس موسوی در صفحه توییتر خود در توییتی به زبان انگلیسی در این ارتباط نوشت:

«با توجه به پیشرفت ایران در کاهش منحنی کووید ۱۹، آقای دکتر ظریف وعده داده بودند تا دستگاه‌ها و تجهیزات مرتبط با ویروس کرونا را به کشورهای جهان صادر کنند. به نشانه همبستگی، ایران اخیرا اقلام درمانی و پزشکی به سه کشور افغانستان، لبنان و آلمان ارسال کرده است. ایران همچنان دستگیر و یاری‌گر ملت‌های نیازمند [ این تجهیزات ] خواهد بود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: