کد خبر: ۸۵۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۰
نامزد ریاست اطلاعات ملی آمریکا:
نامزد ریاست اطلاعات ملی آمریکا، برنامه هسته‌ای و موشکی ایران را تهدیدی برای ایالات متحده داست.

برنامه هسته‌ای و موشکی ایران تهدیدی برای آمریکا استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «جان رتکلیف» گزینه پیشنهادی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا برای تصدی سمت مدیر اطلاعات ملی این کشور، فعالیت هسته‌ای و برنامه موشکی ایران را تهدیدی برای آمریکا دانست.

وی که در جلسه تأیید صلاحیت خود در کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا صحبت می‌کرد، افزود که برنامه موشک‌های بالستیک و توامندی‌های هسته‌ای ایران، تهدیدی برای منافع آمریکا و متحدان آن محسوب می‌شود.

رتکلیف در ادامه از اظهارنظر در خصوص این‌که آیا دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ باعث روی کار آمدن ترامپ شده است یا خیر، خودداری کرد.

به نقل از سی‌ان‌ان،گزینه پیشنهادی مدیر اطلاعات ملی آمریکا همچنین گفت که ترامپ از درخواست وفاداری نکرده است، بلکه وفاداری وی به قانون اساسی آمریکا خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: