کد خبر: ۸۵۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
تعداد بازدید: ۲۴۸
رئیس جمهور قانون کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با مشارکت بخش غیر دولتی را به وزارت خانه های نیرو، کشور، امور اقتصادی و دارایی و سازمانهای برنامه و بودجه کشور و سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ کرد.

ابلاغ قانون کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با مشارکت بخش غیر دولتیبه گزارش خبرداغ  به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» بر اساس این قانون، به منظور تسهیل، تشویق و توجیه سرمایه گذاری بخش غیر دولتی در ایجاد و بهره برداری از تاسیسات تبدیل پسماند عادی به انرژی از جمله زباله سوزی، گازی سازی، هاضم بی هوازی، و گاز حاصل از محلهای دفن و ساماندهی پسماندهای عادی درکشور نرخ خرید تضمینی برق حاصل از تاسیسات تبدیل پسماند به انرژی با پیشنهاد وزیران نیرو و کشور و تصویب شورای اقتصاد تعیین می شود.

گفتنی است، این قانون مشتمل بر شش ماده در ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ در مجلس شورای اسلامی تصویب و ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ به تایید شورای نگهبان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: