کد خبر: ۸۵۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
تعداد بازدید: ۱۹۰
۷ بازیکن باقی‌مانده این تیم که پول نگرفته بودند، امروز (سه‌شنبه) از باشگاه پول دریافت کردند.

همه بازیکنان استقلال پول گرفتندبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان، هفته گذشته باشگاه استقلال اعلام کرد بازیکنان و اغضای کادرفنی استقلال روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه بخشی از قراردادهای خود را دریافت می‌کنند. این پرداختی‌ها انجام شد و ۷ بازیکن باقی‌مانده استقلال هم که پول نگرفته بودند، امروز (سه‌شنبه) از باشگاه دریافتی داشتند.

فرشید اسماعیلی، روزبه چشمی، فرشید باقری، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، علی دشتی، حسین حسینی، علی کریمی و وریا غفوری  کسانی بودند که پولی دریافت نکرده بودند و واریزی‌های آنها امروز انجام شد.

به این ترتیب تمامی بازیکنان استقلال از باشگاه پول دریافت کردند و هیچ بازیکنی جا مانده است. بازیکنان استقلال مدت‌ها بود که دریافتی از باشگاه  نداشتند و برای شروع احتمالی تمرینات منتظر تحقق وعده سعادتمند بودند که عملی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: