کد خبر: ۸۵۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۱۴۲
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: این روزها مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات نگرانی‌هائی را در مورد مراسم روز قدس مطرح می‌کنند و حتی بعضی افراد سخن از برگزاری راه‌پیمائی این روز با رعایت فاصله و یا در خودرو به میان می‌آورند.

مراسم روزقدس را در فضای مجازی برگزار کنید تا جان مردم به خطر نیفتدبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی : این روزها مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات نگرانی‌هائی را در مورد مراسم روز قدس مطرح می‌کنند و حتی بعضی افراد سخن از برگزاری راه‌پیمائی این روز با رعایت فاصله و یا در خودرو به میان می‌آورند.

نگرانی برای راه‌پیمائی روز قدس که مظهر ضدیت با رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی است کاملاً قابل درک و احترام است، ولی همه باید به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشیم که جان مردم در درجه بالاتر از اهمیت قرار دارد و هیچ‌چیز نباید جان مردم را به خطر بیندازد. برگزار نشدن یک مراسم در یک سال به معنای حذف آن برای همیشه نیست. امسال می‌توان ضدیت با رژیم صهیونیستی را در فضای مجازی و سایر رسانه‌ها با شدت و قوت بیشتری نشان داد و این خشم مقدس را همچنان زنده نگهداشت و سال دیگر و سال‌های دیگر بازهم راه‌پیمائی را حتی پررنگ‌تر از گذشته برگزار کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: