کد خبر: ۸۵۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
تعداد بازدید: ۲۹۰
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی آخرین وضعیت بازار سرمایه و بورس در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

آخرین وضعیت بازار سرمایه و بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود، به حضور وزیر اقتصاد و دارایی، معاونان وی، رئیس سازمان‌ بورس و اوراق بهادار و رئیس سازمان خصوصی سازی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: دستورکار امروز کمیسیون اقتصادی بررسی آخرین وضعیت بازار سرمایه و بورس و نحوه واگذاری‌ها و خصوصی سازی بنگاه های اقتصادی بود.

وی با بیان اینکه فرصت های موجود در بورس برای سرمایه گذاری‌ها و تهدیدهای این بازار در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: آقای دژپسند گزارشی از نحوه پررنگ شدن نقش بورس در تامین مالی بنگاه های مالی طی یک سال گذشته و استراتژی حرکت از بانک محوری به سمت بازار محوری ارائه کرد.

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه وزیر اقتصاد توضیحاتی درباره نگرانی کارشناسان و مردم از وضعیت بورس و واگذاری ها داد و تصریح کرد: نحوه قیمت گذاری، تایید اهلیت خریداران در خصوصی‌سازی‌ها و ... از جمله محورهای صحبت های آقای دژپسند بود.

حضور ۶۰ میلیون نفر در بازار سرمایه و بورس جنبشی در نحوه تامین مالی بنگاه های اقتصادی است

حضرتی با بیان اینکه براساس گزارش های ارائه شده، وزارت اقتصاد به دنبال شفافیت بیشتر در واگذاری ها و مردمی کردن اقتصاد است، اضافه کرد: حضور حدود ۶۰ میلیون نفر در بازار سرمایه و بورس تحول و جنبشی در نحوه تامین مالی بنگاه های اقتصادی و جذب سرمایه های سرگردان است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ظرفیت سازی در بورس متناسب با استقبال و دارایی مردم با به کارگیری ابزارهای نوین و امکانات فضای مجازی از جمله موضوعات مورد تاکید نمایندگان در نشست امروز بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: