کد خبر: ۸۵۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید: ۲۳۴
میرزاده در تذکر شفاهی:
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: رتبه‌بندی فرهنگیان باید احیا و شکاف حقوق شاغلان و بازنشستگان رفع شود.

رتبه‌بندی فرهنگیان احیا شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سید حمایت میرزاده در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۴ اردیبشهت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: علی رغم تبعیض های فراوان که اسفند ۹۸ اوج آن بود، برای تامین خواسته های فرهنگیان به استناد اصل ۸۴قانون اساسی و به عنوان سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از دولت درخواست می کنم به هر طریق ممکن به این خواسته ها عمل کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد: مدرک دوم فرهنگیان اعمال شود که مجلس این موضوع را مصوب و اعتبار آن را در بودجه ۹۹ پیش بینی کرده است.

وی افزود: نیروهای بلاتکلیف که با دو شرط نیاز به آزمون، مجلس قانون وضع کرده سریعاً تعیین تکلیف شوند.

میرزاده ادامه داد: احکام رتبه‌بندی فرهنگیان مهرماه ۹۸ صادر شده در حالی که باید قبل از صدور حکم بازنشستگی این اقدام صورت گیرد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: باید پیگیری جدی برای احیای رتبه بندی فرهنگیان و رفع شکاف بین حقوق شاغلان و بازنشستگان صورت گیرد که در این زمینه ریاست سازمان برنامه و بودجه نیز دستور پیگیری را صادر کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
0
0
جناب آقای حاج میرزایی سلام لطف کنید دستور فرمایید که نسبت به رتبه بندی بازنشستگان نیمه اول 98 واول مهر 98 حداقل جهت پاداش پایان خدمت رتبه بندی را اعمال فرمایند با توجه به اینکه اعتبار رتبه بندی مربوط به سال 98 می باشد وقرار بود از اول فروردین و برای معلمان با سنوات بالا اعمال نمایند الان بازنشسته 2 مهر با بازنشسته اول مهر در پاداش 20 میلیون اختلاف دارند خودتان قضاوت فرمایید به یک روز چنین اختلافی درست است امیداست بذل توجه عنایت فرمایید ممنون
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: