کد خبر: ۸۵۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
تعداد بازدید: ۳۸۲
در پی انتشار اخباری در مورد بازداشت و شکنجه مهاجران غیر قانونی افغانستانی در مرز ایران و افغانستان، مرزبانی ناجا این موضوع را تکذیب کرد.

تکذیب خبر شکنجه مهاجران افغان از سویِ ناجابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، در پی انتشار اخباری در مورد بازداشت و شکنجه مهاجران غیر قانونی افغانستانی در مرز ایران و افغانستان، مرزبانی ناجا این موضوع را تکذیب کرد.

مرکز اطلاع رسانی مرزبانی ناجا در این باره اعلام کرد: در پی انتشار کلیپی از سوی کانال و شبکه‌های معاند و ضد انقلاب در خصوص به رودخانه انداختن اتباع افغانی توسط مرزبانان ایرانی، خبر بلافاصله مورد بررسی قرار گرفته و در بررسی‌های صورت گرفت مشخص شد چنین موضوعی در مرزهای مشترک ایران و افغانستان رخ نداده و صحت ندارد.

کشور جمهوری اسلامی ایران و افغانستان روابط بسیار خوبی با یکدیگر دارند و مرزبانان نیروی انتظامی با رافت اسلامی ضمن حراست از مرزهای ایران اسلامی در مبادی های ورودی و خروجی در تردد قانونی به برادران افغانی خدمت رسانی می کنند. لذا این اتهامات بیشتر تلاش مذبوحانه ای در راستای دور کردن دو ملت است، در حالی که دوستی و برادری دو کشور، تضمین های تاریخی دار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: