کد خبر: ۸۵۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
تعداد بازدید: ۳۷۱
با اجرای نواهای حماسی و اهدای گل؛
مراسم تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمانی بیمارستان فیروزگر تهران با حضور امیر سرتیپ دوم سید محمدرضا حسینی، فرمانده دژبان کل ارتش و گروه رزم نوازان این یکان برگزار شد.

رزم‌نوازان دژبان ارتش از مدافعان سلامت بیمارستان فیروزگر تهران تجلیل کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در این مراسم سرتیپ دوم حسینی گفت: در راستای تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین تاکیدات فرمانده کل ارتش توانستیم در هفتمین بیمارستان در سطح تهران بزرگ حضور پیدا کنیم و به نمایندگی پیام قدردانی خانواده بزرگ ارتش را به مدافعان سخت کوش سلامت برسانیم و بیان کنیم در کنارتان ایستاده ایم.
وی در ادامه افزود: کادر درمانی بیمارستان‌ها جهت مقابله با ویروس کرونا جانانه و جهادگرانه و خالصانه زحمت کشیدند و به دنیا اثبات کردند که ایران اسلامی عزیز در حوزه پزشکی و درمان و بهداشت سرآمد است.
فرمانده دژبان کل ارتش در ادامه گفت: اقدامات خالصانه و مجاهدانه پرسنل درمانی کشورمان ستودنی است و حقیقتا یادآور دورانی است که مدافعان کشور شبانه روز ایستادگی کردند و حماسه دفاع مقدس را خلق کردند. امروز هم این عزیزان با زحمات شبانه روزی خود ایستاده‌اند تا دوباره حماسه سازی کنند و این ویروس منحوس را ریشه کن کنند.
در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی تبار، رئیس عقیدتی سیاسی دژبان ارتش نیز گفت: امروز آمده‌ایم در کنار پزشکان و پرستاران باشیم تا از نزدیک شاهد عزت کشورمان که به رخ جهانیان کشیده شده باشیم و این مهم نیست مگر به تلاشهای شبانه روزی مدافعان سلامت که با استعانت از درگاه خداوند خالصانه ایستادگی کردند.
در پایان این مراسم از مدافعان سلامت بیمارستان فیروزگر با اهدای گل و همچنین اجرای نواهای حماسی توسط رزم نوازان دژبان کل ارتش تجلیل به عمل آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: