کد خبر: ۸۵۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۳۰۶
سرمربی تیم فوتبال ریوآوه پرتغال گفت: شک ندارم مهدی طارمی می‌تواند به سادگی در تیم‌های پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون بازی کند.

طارمی می‌تواند در پورتو و بنفیکا بازی کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، کارلوس کارواخال ضمن تمجید از عملکرد مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریوآوه در فصل اول حضورش در فوتبال اروپا گفت: طارمی بازیکنی است که باشگاه های زیادی از پرتغال و سرتاسر اروپا علاقه به جذب وی دارند.

وی ادامه داد: او بازیکنی است که به سادگی می تواند در پورتو، بنفیکا و یا اسپورتینگ لیسبون بازی کند. به این موضوع شک ندارم. ریوآوه آماده فروش این بازیکن است اما فقط با قیمت مناسب.

سرمربی تیم فوتبال ریوآوه یادآور شد: طارمی را از یک ملاقات در قطر چند ماه پیش از حضورم در تیم ریوآوه می شناسم. می دانستم که او با کیفیت است اما تفاوت های فرهنگی و فوتبالی می توانست برای او مشکل ساز شود.

کارواخال گفت: طارمی با کیفیت خود و تمرینات زیاد یک مهاجم توانمند و قدرتمند با مهارت های زیاد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: