کد خبر: ۸۵۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
تعداد بازدید: ۲۲۳
سرمربی پیکان اعتراف می کند تیمش در مدت تعطیلی لیگ برتر دو جلسه تمرینی گروهی برگزار کرده است.

ویسی: ما از فرانسه و آرژانین بالاتر نیستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، سرمربی پیکان اعتراف می کند تیمش در مدت تعطیلی لیگ برتر دو جلسه تمرینی گروهی برگزار کرده است. عبدالله ویسی در این باره می گوید: وقتی در اردیبهشت ماه دیدیم بازار و مغازه ها باز شده است ما هم بازیکنان مان در گروه های 4 نفره و با رعایت فاصله بندی به محل تمرین بردیم و به صورت گروهی تمرین کردیم.

او ادامه داد: ما 2 روز به این شکل تمرین کردیم که با مخالفت اعضای هیئت مدیره روبرو شد و دوباره تمرینات مان را تعطیل کردیم. این کل ماجرا بود و من دروغ نمی گویم.

سرمربی پیکان می گوید خیلی از تیم ها تمرین می کنند: آمار دقیق دارم که خیلی از تیم ها در این مدت تمرینات خود را برگزار کرده اند. البته اسم نمی آورم اما می دانم این اتفاق افتاده است و باشگاه می روند و پشت در بسته تمرینات خود را برگزار می کنند.

ویسی در مورد ادامه لیگ می گوید: من دوست دارم لیگ برگزار شود اما شما بگویید در این شرایط خطرناک کشور می شود؟ در حال حاضر هر تیم تعداد زیادی همراه دارد و حتی اگر بازی ها بدون تماشاگر باشد هم خطرناک است.

سرمربی پیکان در مورد ضرر اقتصادی که تعطیلات لیگ به فوتبال می زند هم گفت: همه کشور ضرر کرده اند و نمی شود ما بگوییم فلان تیم هزینه کرده است و بازی ها را برگزار کنیم. ضرر فوتبال ما از کشورهایی مثل فرانسه و آرژانتین که لیگ هایشان را تمام کرده اند بیشتر است؟ من فکر می کنم سلامتی مهمترین رکن فوتبال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: