کد خبر: ۸۵۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
تعداد بازدید: ۲۸۷
در حال حاضر از نگاه خیلی‌ها با توجه به شرایط موجود یکی از راهکارهای پیش روی سازمان لیگ، اتمام لیگ نوزدهم بدون مشخص کردن قهرمان است.

موافق تعطیلی لیگ برتر بدون مشخص شدن قهرمان هستید؟/ شما نظر بدهیدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی همه رشته های ورزشی در ایران و جهان شده است.در این بین آنچه که این روزها به یک چالش برای فدراسیون فوتبال تبدیل شده است رقابت های لیگ برتر است.لیگی که 9 هفته از آن باقی مانده است و پرسپولیس با 10 امتیاز نسبت به سایر رقبا در صدر جدول قرار دارد.

 

خیلی ها بر این عقیده هستند که لیگ باید همین جا به اتمام برسد و هیچ جامی هم به تیمی اهدا نشود چرا که جبران کردن 10 امتیاز در 9 بازی امکان پذیر است.

 

در سمت مقابل هم هواداران پرسپولیس عقیده دیگری دارند و مخالف اتمام لیگ بدون اهدای جام هستند.این در حالی است که لیگ های معتبر دنیا هم وضعیتی مشابه دارند و شاید هر تصمیمی که در فوتبال روز دنیا گرفته شود،در فوتبال ایران هم به اجرا در بیاید.

 

شما نظر بدهید که فدراسیون فوتبال باید چه تصمیمی در این مورد بگیرد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
h.a.g
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
0
0
قهرمان لیگ حتما مشخص شود.
مصطفی کریمی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
0
0
انسانیت حکم میکنه لیگ تعطیل شه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: