کد خبر: ۸۵۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۲۳۹
دولت ژاپن بنا دارد وضعیت اضطراری در این کشور را در پی ادامه شیوع ویروس کرونا به مدت یک ماه دیگر تمدید کند. دولت بناست پس از دیدار با متخصصان در روز جمعه در این‌باره تصمیم نهایی را اتخاذ کند. وضعیت اضطراری فعلی در ژاپن در تاریخ ششم ماه مه پایان می‌یابد.

تمدید یک ماهه وضعیت اضطراری در ژاپن به دلیل کرونابه گزارش خبرداغ به نقل از  رویترز، دولت ژاپن بنا دارد وضعیت اضطراری در این کشور را در پی ادامه شیوع ویروس کرونا به مدت یک ماه دیگر تمدید کند. این خبر را روزنامه نیکی امروز -‌چهارشنبه- گزارش داد.

این روزنامه گزارش داد که دولت بناست پس از دیدار با متخصصان در روز جمعه در این‌باره تصمیم نهایی را اتخاذ کند. وضعیت اضطراری فعلی در ژاپن در تاریخ ششم ماه مه پایان می‌یابد.

تاکنون ۳۹۴ نفر در ژاپن در پی ابتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و ۱۳ هزار و ۷۳۶ تن نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: