کد خبر: ۸۵۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
تعداد بازدید: ۷۲۹
ارزش خالص ثروت مدیرعامل شرکت آمازون، جف بزوس در طی سال ۲۰۲۰ به حدی افزایش یافته است که ثروت وی اکنون دو برابر ثروت مدیرعامل فیس بوک مارک زاکربرگ است.

ثروت مدیرعامل آمازون ۲ برابر بیشتر از ثروت مدیرعامل فیس بوک شدارزش خالص ثروت مدیرعامل شرکت آمازون، جف بزوس در طی سال ۲۰۲۰ به حدی افزایش یافته است که ثروت وی اکنون دو برابر ثروت مدیرعامل فیس بوک مارک زاکربرگ است.

 

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، براساس فهرست شاخص میلیاردر‌های بلومبرگ، شاخص‌های ثروت بزوس اکنون در ۱۴۰ میلیارد دلار ایستاده است، در حالی که این رقم برای زاکربرگ ۷۰ میلیارد دلار است.


بزوس یکی از معدود افرادی است که از ابتدای همه گیری کرونا ثروت خود را افزایش داده است. ثروت جف بزوس از ابتدای امسال چنان زیاد شده است که اکنون او دو برابر ثروتمند مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ ثروت دارد. جف بزوس اکنون ثروتمند‌ترین فرد جهان شده است. او حتی رکورد ۳۵ میلیارد دلاری بیل گیتس را نیز پشت سر گذاشته است.


زاکربرگ به عنوان پنجمین فرد ثروتمند در این فهرست قرار دارد و از ابتدای سال ۲۰۲۰ شاهد افت ۸/۴ میلیارد دلاری در ارزش خالص ثروت خود بوده است.


افزایش چشمگیر ثروت بزوس احتمالاً به دلیل افزایش تقاضای زیاد خرید آنلاین آمازون به دلیل قرنطینه و افزایش سفارشات در منزل است. گزارش‌ها حاکی از آن است که آمازون تقاضای فعلی را با تقاضای فصل قرنطینه مقایسه می‌کند. با این وجود برخی کارمندان این شرکت در ایالات متحده و اروپا اعتراض خود را نسبت به اقدامات ناکافی ایمنی این شرکت مطرح کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: