کد خبر: ۸۵۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
تعداد بازدید: ۳۰۱
پیر امریک اوبامیانگ تنها یک سال دیگر با آرسنال قرارداد دارد و همه شواهد نشان می دهند که او تابستان پیش رو توپچی ها را ترک خواهد کرد.

رقم جدایی اوبامیانگ از آرسنال مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی که تنها یک سال از قرارداد فعلی‌اش با توپچی‌ها باقی مانده، هنوز بر سر تمدید قرارداد با این باشگاه به توافق نرسیده است.

همین باعث شده شایعات زیادی درباره جدایی او مطرح شود و از بارسلونا، اینتر و منچستریونایتد به عنوان مقاصد احتمالی او یاد شده است. آرسنال می‌داند که در صورت نفروختن اوبامیانگ، او را سال آینده به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهد داد و به همین دلیل تابستان پیش رو چاره‌ای جز واگذاری‌اش نخواهد داشت.

اوبامیانگ که در فصل جاری لیگ برتر در 26 مسابقه 17 گل به ثمر رسانده است در صدد جدایی از آرسنال است و علی رغم تمایل خانواده اش، قصد ماندن در لندن را ندارد. ستاره ای که پا به 30 سالگی گذاشته، حالا می تواند با رقم اندکی از آرسنال جدا شود.

طبق ادعای منابع انگلیسی، آرسنال با 34 میلیون یورو راضی به فروش اوبامیانگ خواهد شد. مبلغی که پرداختش برای باشگاه های بزرگ کار ساده ای خواهد بود اما مقصد بعدی او کدام تیم خواهد بود؟

باید توجه داشت که بارسلونا لائوتارو مارتینز ستاره اینتر را به عنوان گزینه اول خط تقویت خط حمله خود در نظر گرفته است. به این ترتیب، اینتر در صورت فروش لائوتارو و عدم بازگشت مائورو ایکاردی(قرضی با بند خرید برای پی اس جی بازی می کند)، نیاز به یک مهاجم شماره 9 جدید خواهد داشت و به نظر می رسد همه چیز مهیاست تا ستاره گابنی فصل بعد در سری آ و برای اینتر توپ بزند؛ مگر اینکه در نهایت او بخواهد در لیگ برتر بماند و پیراهن یونایتد را به تن کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: