کد خبر: ۸۵۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
تعداد بازدید: ۲۴۱
شانس انتقال ویلیان به آرسنال به خاطر خواسته‌های بالایی که دارد، کاهش یافت.

شانس انتقال ویلیان به آرسنال کاهش یافتبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس ، ویلیان در هفته های اخیر سوژه رسانه‌ها بوده است. مهاجم 31 ساله برزیلی در پایان فصل جاری قراردادش به اتمام می رسد و بازیکن آزاد خواهد بود.

وینگر تکنیکی در پنجره نقل وانتقالات زمستانی گزینه خرید تیم بارسلونا و اینترمیلان بود. اما به دلایلی انتقالش ممکن نشد.

در روزهای گذشته منابع نزدیک به باشگاه لندنی گزارش کردند آرسنال علاقمند به همکاری با وی است. ظاهرا میکل آرتتا، سرمربی تیم این مهاجم را گزینه خوبی برای جانشینی پیرامریک اوبامیانگ می داند.

مطابق اعلام سان، هم اکنون شانس زیادی برای حضور این مهاجم نزد توپچی ها نیست. زیرا وی درخواست امضای قراردادی 3 ساله کرده و همینطور از باشگاه هفته ای 120 هزار پوند دستمزد خالص می خواهد.

اما این دو مورد در نظر مدیران آرسنال نیست. زیرا روسای باشگاه بر این باورند که ویلیان بزودی 32 ساله می شود و پرداخت چنین دستمزدی و امضای قراردادی بلند مدت با وی، منطقی نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: