کد خبر: ۸۵۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
تعداد بازدید: ۲۱۶
دادگاه عاملان قتل خیابان کاشانی اسلامشهر، روز ۲۸ اردیبهشت ماه راس ساعت ۹ صبح در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی باقری برگزار خواهند شد.


زمان برگزاری دادگاه عاملان قتل خیابان کاشانی اسلامشهر مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در پی صدور کیفرخواست و تعیین شعبه پرونده قتل فجیع در خیابان کاشانی اسلامشهر در دادگاه کیفری یک استان تهران، زمان رسیدگی به این پرونده مشخص شد.
بر این اساس دادگاه عاملان قتل خیابان کاشانی اسلامشهر، روز ۲۸ اردیبهشت ماه راس ساعت ۹ صبح در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی باقری برگزار خواهند شد.


۱۱ فروردین ماه سال جاری بود که دادستان اسلامشهر از صدور کیفرخواست عاملان قتل فجیع در خیابان کاشانی اسلامشهر و ارسال آن به دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد و بیان کرد: برای متهمان از دادگاه مجازات اشد را تقاضا کرد‌ه‌ایم و در صورت تایید در دادگاه، حکم قصاص در ملاءعام در خیابانی که جرم به وقوع پیوسته، اجرا خواهد شد. این پرونده سبب جریحه دار شدن افکار عمومی شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: