کد خبر: ۸۴۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۱۸۲
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری گفت که آمریکا در حال حاضر به کانون همه‌گیری کرونا تبدیل شده و بیشترین آمار مبتلایان و تلفات کرونا متعلق به این کشور است.

بایدن: فقط ۵ میلیون تست کرونا در آمریکا انجام شده / از ایتالیا، کانادا و آلمان در خصوص سرانه آزمایش عقب افتاده ایم / دولت ترامپ از پذیرفتن گناه شکست خود در مقابله با کرونا خودداری می‌کندبه گزارش خبرداغ ، «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا روز دوشنبه گفت با وجود آنکه آمریکا ۳۳۰ میلیون جمعیت دارد اما تا کنون ۵ میلیون تست کرونا در این کشور انجام شده است.

بایدن طی بیانیه‌ای درباره راهکارهای مقابله با شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: «ما در حال حاضر چند ماه است که در این بحران قرار داریم و این دولت (ترامپ) از پذیرفتن گناه شکست خود در واکنش به شیوع کرونا خودداری می‌کند.»

وی اضافه کرد: «رهبری شکست خورده، بوروکراسی و عدم سرعت عمل، روند تولید تست را آهسته کرده و ما را از کشورهایی نظیر ایتالیا، کانادا و آلمان در خصوص سرانه آزمایش عقب انداخته است.»

بایدن در ادامه نوشت: «هفته پیش، تلفات مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از ۵۰ هزار نفر عبور کرد. کشور ما هم اکنون کانون جهانی همه گیری کووید-۱۹ شده است و بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در جهان را دارد.»

بر اساس آخرین آمار،‌ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از ۹۹۰ هزار نفر رسیده و تلفات کرونا در این کشور نیز از ۵۵ هزار نفر فراتر رفته است.
لینک کوتاه
منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: