کد خبر: ۸۴۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۳۵۴
این احتمال وجود دارد که باشگاه سپاهان پرونده بازی برگزار نشده خود با پرسپولیس را به دادگاه CAS ببرد.

سپاهان، پرونده بازی با پرسپولیس را به CAS می‌برد؟به گزارش خبرداغ به نقل از  میزان ، پس از کش‌وقوس‌های فراوان در نهایت کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی نهایی دیدار برگزار نشده بین تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس را اعلام کرد. بر همین اساس، کمیته استیناف با تأیید رأی کمیته انضباطی این بازی را ۳ بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت اعلام کرد.

این رأی در شرایطی اعلام شد که روز پنجشنبه گذشته نمایندگان هر دو باشگاه در فدراسیون فوتبال حضور پیدا کردند و سپاهانی‌ها حتی مستندات جدیدی از این بازی به اعضای کمیته استیناف ارائه دادند. با این حال، در نهایت تغییری در رأی ایجاد نشد.

با این شرایط، به نظر می‌رسد باشگاه سپاهان این پرونده را به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) ببرد تا شاید از این طریق بتواند این رأی را تغییر دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: