کد خبر: ۸۴۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۳۵۲
کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه از اول اسفند تا صبح امروز، ۵۰۱۱ نفر در کشور به دلیل مصرف الکل تقلبی دچار مسمومیت شدند و ۵۲۵ نفر از این مسمومین که به مراکز درمانی مراجعه کرده اند، جان خود را از دست داده اند.

فوت ۵۲۵ نفر بر اثر مصرف الکل تقلبی در کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، جهانپور گفت: متاسفانه از اول اسفند تا صبح امروز، ۵۰۱۱ نفر در کشور به دلیل مصرف الکل تقلبی دچار مسمومیت شدند و ۵۲۵ نفر از این مسمومین که به مراکز درمانی مراجعه کرده اند، جان خود را از دست داده اند. در حاضر حاضر ۲۲۹ نفر از این مسمومیت در بخش های عادی و ۴۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه ICU بستری هستند اما سه هزار و ۴۵۱ نفر ترخیص شده اند. ۹۵ نفر از مسمومین، نابینا و کم بینا شده و ۴۰۵ نفر نیز نیازمند خدمات دیالیز شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: