کد خبر: ۸۴۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
تعداد بازدید: ۴۴۸

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی خلبانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،

به نام خدا

 

روزجهانی خلبان فرصتی ارزشمند و گران بها است تا از زحمات شبانه‌روزی خلبانان ایرانی که ایثارگرانه به هموطنان خدمت کرده و در پیشبرد اهداف و توسعه صنعت هوانوردی کشورمان نقش بسیار موثری داشته‌اند قدر دانی کنیم. 

خلبانان سخت کوشی که با تخصص و تعهد درخور تحسینشان و خدمت‌رسانی به هموطنان در پهنه بی‌کران آسمان، جایگاه صنعت هواپیمایی کشور را در سطح ملی و بین المللی ارتقاء داده اند.

با تبریک 26 آوریل " روز جهانی خلبان"  به خلبانان غیور و پرتلاش میهن اسلامی و خانواده بزرگ صنعت هوایی کشور به ویژه خلبانان و کادر پروازی شرکت هواپیمایی کیش که در شرایط شیوع کرونا مسئولانه در جهت برقراری پروازهای این شرکت با رعایت کامل شرایط بهداشتی همت گمارده و به هموطنان عزتمندمان خدمت کردند، زحمات این بزرگواران را ارج نهاده، قدردان ایثارگریهای آنان هستیم. 

همچنین یاد و خاطره دلاور مردی های عقابان تیز پرواز آسمان وطن را که برای حفظ حریم مرزهای هوایی کشور و ارائه خدمت به هموطنان از جان خویش گذشته و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند گرامی میداریم.

از درگاه ایزد منان سلامتی، شادکامی و توفیق خدمتی سرشار از شور و نشاط را برای این عزیزان خواستارم.

غلامحسین مظفری

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: