کد خبر: ۸۴۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۳۱۸
کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش تدریجی دمای هوا در پایتخت و کاهش آن به ١٨ درجه سانتیگراد در روزهای پنجشنبه و جمعه همراه با افزایش بارندگی خبر داد.

هواشناسی: هوای تهران بارانی و سرد می‌شودبه گزارش خبرداغ ، کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش تدریجی دمای هوا در پایتخت و کاهش آن به ١٨ درجه سانتیگراد در روزهای پنجشنبه و جمعه همراه با افزایش بارندگی خبر داد.

«فریبا گودرزی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: امروز هوای تهران، ابری همراه با بارش باران و در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه بارش باران در تهران فردا به صورت پراکنده ادامه دارد، افزود:در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، بارش ها همراه با کاهش تدریجی هوای تهران مجددا آغاز می شود.

گودرزی درباره وضعیت جوی حال حاضر کشور گفت: در اغلب مناطق کشور غیر از سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و کرمان بارش‌ها ادامه دارد و روز دوشنبه در نوار شمالی، شرق و جنوب کشور بارش داریم و روز سه‌شنبه در نوار شمالی، غرب و زاگرس مرکزی بارش‌ها ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در روز چهارشنبه بارش‌ها در دامنه‌های زاگرس و البرز شدت پیدا می‌کند و در اغلب مناطق کشور غیر از شرق و جنوب شرق بارش داریم.

به گفته گودرزی در دو روز آینده، بارش برف در ارتفاعات آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و البرز پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: