کد خبر: ۸۴۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۲
واعظی:
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: رمضان فرصتی مغتنم برای همبستگی امت اسلامی و توسعه همکاری‌ها برای غلبه بر دشمن مشترک این روزهای بشریت، یعنی ویروس کروناست.

در شرایط امروز، ملت انشقاق و چنددستگی را از مسئولان و جناح‌ها نمی‌پذیردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمود واعظی رییس‌ دفتر رییس‌جمهور در توییتی نوشت: رمضان الکریم فرصتی مغتنم برای همبستگی امت اسلامی و توسعه همکاری‌ها برای غلبه بر دشمن مشترک این روزهای بشریت، یعنی ویروس کروناست. آغاز این ماه مبارک را به همه مسلمین جهان، بویژه هموطنان عزیزم تبریک عرض می‌کنم.

واعظی همچنیت در توییت دیگری نوشت: شکست کرونا پیروزی همه است. این روزها مردم می‌پرسند، دیگر چه بحرانی باید رخ دهد تا جناح‌ها اختلافات و رقابت‌های بی‌ثمر را کنار بگذارند، بحرانی بزرگتر از همزمانی نامیمون کرونا و تحریم؟ در شرایط دشوار این روزها، ملت انشقاق و چنددستگی را از مسئولان و جناح‌های سیاسی نمی‌پذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: