کد خبر: ۸۴۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۳۴۳
بازیگر طنز تلویزیون و سینما، دیگر علاقه‌ای به پیگیری فوتبال ندارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، امیر نوری بازیگر طنز سینما و صداوسیما، افشاگری عجیبی از شب شکست استقلال برابر العین کرده است و اعلام داشته دیگر فوتبال برایش جذابیتی ندارد، اما همچنان عاشق استقلال است.

 

 

 

امیر نوری در این باره اظهار داشت: من در فوتبال رفیق زیاد داشتم و دارم به واسطه آن‌ها خیلی چیز‌ها را دیدم که زده شدم. در فوتبال ایران هیچ چیز سر جای خودش نیست و جذابیتی برایم ندارد. در فوتبالی که رئیس‌جمهور دستور می‌دهد پاس برود همدان، طرف برای رسیدن به یک پست زیرآب ۱۰ نفر را می‌زند، پر است از دروغ و پنهان‌کاری، جذابیتی ندارد که دنبال کنم. به چشم دیدم بازیکن استقلال فردای آن شبی که ٦ تا از العین خوردند و آبروریزی کردند وسط مهمانی قر می‌داد و قلیون می‌کشید. دیگر چه چیز این فوتبال را ببینم. البته من نمی‌گویم در سینما مثلاً همه چیز گل و بلبل است ولی دیگر آن شور و اشتیاق فوتبال برایم وجود ندارد.

اکنون بخوانید: 

بازیکن جنجالی سپاهان در دیدار برابر پرسپولیس: کار بسیار زشتی کردم! +عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: