کد خبر: ۸۴۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
تعداد بازدید: ۲۷۵
براساس اعلام فدراسیون جهانی تنیس، بازیکنانی که در شرایط کرونا از نظر مالی دچار مشکل شده‌اند حمایت می‌شوند.

حمایت مالی فدراسیون جهانی تنیس از بازیکنان
به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس ، براساس اعلام فدراسیون جهانی تنیس، بازیکنانی که در شرایط کرونا از نظر مالی دچار مشکل شده‌اند حمایت می‌شوند.

فدراسیون بین‌المللی تنیس (ITF) فاش کرد این سازمان در حال مذاکره برای کمک به بازیکنانی است که به خاطر شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات مالی شده‌اند.

شیوع ویروس کرونا باعث شد تا بسیاری از تورنمنت‌ها لغو شود و یا به تعویق بیفتد. همین موضوع باعث شده تا تعدادی از بازیکنان حرفه‌ای از نظر درآمد دچار مشکل شوند.

انجمن‌های تنیس حرفه‌ای زنان و مردان پیش از این موافقت خود را برای کمک به بازیکنان اعلام کرده‌اند.

فدراسیون جهانی تنیس در بیانیه‌ای گفت: با توجه به عدم اطمینان از شروع تورهای حرفه‌ای تنیس، فدراسیون جهانی تنیس می‌تواند تایید کند در حال گفت‌وگو برای اجرای برنامه‌هایی است تا بتواند به بازیکنانی که تحت تاثیر این شرایط قرار گرفته‌اند کمک کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما می‌دانیم بازیکنان و همین طور مردم سراسر جهان به حمایت‌های مالی نیاز دارند. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا جزئیات بیشتر از طرح را در موعد مقرر نهایی کنیم و به اشتراک بگذاریم.

تنیسورهای مطرح جهان از جمله راجر فدرر، رافائل نادال و نواک جوکوویچ پیشنهاد کردند 100 نفر برتر رنکینگ جهانی و 20 تیم برتر دوبل باید کمک کنند. 2.58 میلیون نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: