کد خبر: ۸۴۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۷۴۱
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از بررسی‌های دقیق تصمیم به فسخ قرارداد کارگزار باشگاه گرفتیم.

اعلام دلایل فسخ قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزارشبه گزارش خبرداغ، مهدی رسول پناه در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس با اشاره به لغو قرارداد کارگزار این باشگاه (شرکت آتیه داده پرداز) گفت: همه می‌دانند قرارداد کارگزاری به چه معناست. آبان سال گذشته تمام راه‌های درآمدی باشگاه به شرکتی واگذار شد که قرار بود به عنوان کارگزار از محبوبیت برند پرسپولیس و پتانسیل آن استفاده کند و درآمد خوبی کسب کند. اما متأسفانه با توجه به آنچه همگان از مشکلات بزرگ مالی پرسپولیس در این برهه از زمان باخبرند، در طی چند ماه کمتر از سه میلیارد درآمد حاصل شده که این فرسنگ‌ها به دور از آنچه وعده داده شده و تصور می شده است. البته این شرکت مبلغی به عنوان قرض الحسنه به باشگاه پرداخت کرده بود اما در ازای آن چک ضمانت دریافت کرده بود و به عنوان درآمد نبوده است.

رسول پناه اضافه کرد: ما به ویژه در یک ماه اخیر که به صورت کامل در جریان خیلی از جزئیات این قرارداد قرار گرفتیم، مشکلاتی با آن داشتیم که یکی از مهمترین‌های آنها عدم وجود کف قرارداد یا مبلغی که جدا از آنچه درآمد شرکت به چه میزان باشد، در مقاطعی مشخص به باشگاه پرداخت شود تا امورات جاری خود را بگذراند، اما همه چیز بستگی به مقدار درآمدی داشت که این شرکت باید به دست می‌آورد. این به آن معنی است که اگر درآمدی حاصل نمی‌شد، نه تنها ما هیچ درآمدی نداشتیم، بلکه حق اعتراض هم نمی‌توانستیم داشته باشیم و در کنار آن و با توجه به مفاد قرارداد دست خودمان نیز برای درآمدزایی بسته بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: ما خیلی سعی کردیم با همکاری و برگزاری جلسات به رفع مشکلات بپردازیم، اما شرکت در پاسخ به درخواست‌های مکرر ما مبنی بر قرار جلسه بین طرفین و پس از طفره رفتن‌ها در کمال تعجب در نامه‌ای به ما اعلام کرد که باشگاه باید هفت روز قبل‌تر با یک نامه رسمی درخواست جلسه از آنها داشته باشد! این نامه از طرفی توهین به حرمت و جایگاه باشگاه بزرگ پرسپولیس و هوادارانش بود و از طرفی نشان دهنده فضایی که کار مشترک در آن ممکن نبود.

وی گفت: به هر شکل با بررسی‌های زیاد بر روی این قرارداد، گزارش امور مالی باشگاه در خصوص میزان درآمدحاصله از آن و با توجه به مجموع شرایط موجود رابطه فی مابین و گزارش ناظر قرارداد، عدم توانایی درآمدزایی شایسته و عملیاتی شرکت آتیه داده پرداز برای انجام موضوع قرارداد محرز و قطعی و ادامه همکاری با شرکت کارگزار غیر ممکن به نظر رسید. بنابراین هیأت مدیره شرکت با توجه به مجموع گزارش‌های واصله به اتفاق آرا تصمیم بر اعلام فسخ قرارداد را به صلاح باشگاه تشخیص و مصوب نمود.

رسول پناه در پایان گفت: به زودی و در صورت لزوم، به جزئیات دیگری نیز از این قرارداد اشاره خواهیم کرد.



منبع خبر : خبرگزاری مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: