کد خبر: ۸۴۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۳۲۰
شایعه استقلالی ‌بودن علیرضا بیرانوند همیشه وجود داشته و اخیرا نیز با اظهارات عبدالرضا موسوی دوباره داغ شده است.

علیرضا بیرانوند چطور به استقلال نیامد؟به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه گل، این عضو سابق هیات‌مدیره استقلال، در روزهایی که بساط لایو اینستاگرامی همه جا پهن است، از این فضا استفاده کرده و گفته بیرانوند هوادار استقلال است.

 

موسوی حتی مدعی است از این دلبستگی بیرانوند و ابراز تمایل او برای بازی در استقلال فیلم دارد که روزی منتشرش خواهد کرد. در حقیقت بیرانوند یکی از آن بازیکنانی بود که تا پایان سال94 همه فکر می‌کردند دیر یا زود با علیرضا منصوریان راهی استقلال خواهد شد. با وجود این، فحاشی ناشیانه گروهی از هواداران استقلال به بیرو در بازی با نفت و بعدش اختلافاتی که بین او و منصوریان به‌وجود آمد باعث شد این دروازه‌بان بااستعداد سر از پرسپولیس دربیاورد و مسیر زندگی حرفه‌ای‌اش به‌طور کامل عوض شود.

 

 

بیرانوند البته تنها بازیکن مهم نفت نبود که منصوریان با خودش به استقلال نیاورد. در حقیقت وقتی لیست گروهی که با علیمنصور آبی‌پوش شدند را با لیستی که به استقلال نیامدند مقایسه می‌کنیم، به نتایج شگفت‌انگیزی می‌رسیم؛ انگار که منصوریان کلا از روی یک فهرست اشتباه برای تیم جدیدش بازیکن خریده باشد!

در آن زمان علی قربانی، میلاد زکی‌پور و مجتبی حقدوست با منصوریان به استقلال آمدند، اما او در انتقال نفرات مهمی مثل جلال حسینی، وحید امیری، ارش رضاوند و ارسلان مطهری ناکام ماند. با این وجود چنانکه بالاتر هم گفتیم، مهم‌ترین ستاره‌ای که با منصوریان به استقلال نیامد، علیرضا بیرانوند بود. اختلافاتی که بیرو در نفت با منصوریان پیدا کرد، آنقدر جدی شد که این مربی حتی تهدید کرده بود به‌واسطه رابطه‌اش با کارلوس کی‌روش مانع از ادامه حضور او در تیم ملی خواهد شد. بیرانوند بین 2نیم‌فصل لیگ پانزدهم نیز خیلی تلاش کرد پرسپولیسی شود، اما با مخالفت منصوریان مواجه شد. نهایتا علیمنصور اول لیگ شانزدهم سر از استقلال در‌آورد و بیرانوند پرسپولیسی شد. بدون تردید بیرو در این سال‌ها در رقم‌خوردن افتخارات ریز و درشت سرخ‌ها تأثیر بسزایی داشته و شاید الان منصوریان بابت اینکه نتوانست رابطه‌اش را با این سنگربان مدیریت کند، پشیمان باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: