کد خبر: ۸۴۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
تعداد بازدید: ۲۱۱
یک مقام ارشد پنتاگون مدعی شد؛
یک مقام ارشد پنتاگون شامگاه چهارشنبه مدعی شد که اظهارات سخیف رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر دستور به هدف قرار دادن قایق‌های نظامی ایران، هشداری برای تهران است .

ترامپ هشدار مهمی را به ایرانی‌ها دادبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، یک مقام ارشد پنتاگون شامگاه چهارشنبه مدعی شد که اظهارات سخیف «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر دستور به هدف قرار دادن قایق‌های نظامی ایران، هشداری است برای تهران.

وی در ادامه گفت که نظامیان آمریکا همچنان به دستورهایی که پیشتر برای دفاع دریافت کرده‌اند عمل می‌کنند و تغییری در روند کار خود ایجاد نخواهند کرد.

 به نقل از خبرگزاری رویترز، «دیوید نورکوئیست»، قائم مقام وزارت دفاع آمریکا، مدعی شد: «رئیس‌جمهور آمریکا هشدار مهمی را به ایرانی‌ها داد و اظهارات او مبتنی بر حق دفاع از کشور است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: