کد خبر: ۸۴۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
تعداد بازدید: ۲۴۸
مدیرعامل سابق استقلال خواهان پایان حواشی به وجود آمده میان پیشکسوتان این تیم شد.

اولیایی: به جباری زنگ می‌زنم تا حواشی تمام شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، کاظم اولیایی در گفت و گویی درباره اختلافاتی که میان پیشکسوتان باشگاه استقلال به وجود آمده و به رسانه‌ها نیز کشیده شده بیان کرد: من وقتی این صحبت‌ها را از طرف پیشکسوتان استقلال خواندم و شنیدم، واقعا متاثر شدم. ما تشکلی به عنوان شرکت پیشکسوتان استقلال داریم که جلسات زیادی را نیز تشکیل می‌دهیم اما در این شرایط خاص و شیوع کرونا مدت زیادی است که دور هم جمع نشدیم. از این رو از پیشکسوتان عزیز خواهش می‌کنم که به بحث‌های رسانه‌ای دامن نزنند.

وی ادامه داد: عزیزان ما باید رعایت افکار عمومی را انجام دهند و حرمت بزرگ‌ترها را نگه دارند. این شرایط اصلا به صلاح باشگاه استقلال نیست و به خاطر نام بزرگ باشگاه باید این بحث‌ها پایان پیدا کند.

مدیرعامل سابق استقلال همچنین گفت: پیشکسوتان عزیز ما رعایت کنند تا انشاالله بعد از پایان کرونا و در اولین فرصت جلسه شرکت پیشکسوتان را برگزار می‌کنیم و در آنجا می‌توانیم با بازگو کردن مشکلات این اختلافات را حل کنیم. فکر می‌کنم صحبت‌کردن در رسانه‌ها مشکلی را حل نمی‌کند و اتفاقا شان باشگاه را نیز زیر سوال می‌برد.

اولیایی در پایان افزود: من تا الان با دوستان صحبت نکردم اما قطعا به علی آقای جباری و آقای نوری زنگ می‌زنم و از آنها خواهش خواهم کرد تا دیگر صحبتی در رسانه‌ها مطرح نکنند و این حواشی پایان بپذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: