کد خبر: ۸۴۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
تعداد بازدید: ۴۴۲
نیما حسنی نسب منتقد شناخته شده سینما با حکم دادگاه از شکایت محمد امامی متهم پرونده بانک سرمایه تبرئه شد. حسنی نسب در این مورد نوشت: این خبر خوبی‌ست برای من و بقیه‌ی ما، و بیش‌تر برای آن‌ها که نگرانی از تهدید و‌ دردسرهایش باعث شده در برابر فساد نابودکننده نظام‌ تولید و‌ پخش فیلم و نابرابری‌های سینما در این سال‌ها سکوت کنند.

تبرئه منتقد سینما از شکایت محمد امامی / نیما حسنی نسب: این خبری خوب برای کسانی است که بخاطر تهدیدها سکوت کرده بودندبه گزارش خبرداغ به نقل از سینمادیلی ، نیما حسنی نسب منتقد شناخته شده سینما با حکم دادگاه از شکایت محمد امامی متهم پرونده بانک سرمایه تبرئه شد.

حسنی نسب در این مورد نوشت: «با توجه به محتویات اوراق پرونده و شرح دفاعیات بعمل‌آمده و مستندات ابرازی از جانت متهم (یعنی من!) به لحاظ عدم احراز عنصر معنوی جرم مذکور قرار منع تعقیب صادر و اعلام می‌گردد. با این‌که بعد از عمری خواندن و نوشتن و ویراستاری هنوز نمی‌توانم نثر عجیب اداری/حقوقی زبان فارسی را دقیق بفهمم، ولی ظاهرا تبرئه شدم و ماجرای شکایت امامی ختم به خیر شد و روسیاهی ماند به ذغال‌فروشان!این خبر خوبی‌ست برای من و بقیه‌ی ما، و بیش‌تر برای آن‌ها که نگرانی از تهدید و‌ دردسرهایش باعث شده در برابر فساد نابودکننده نظام‌ تولید و‌ پخش فیلم و نابرابری‌های سینما در این سال‌ها سکوت کنند»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: