کد خبر: ۸۴۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۲۶۵
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با تصویب طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات، هیبت دستگاه‌های نظارتی شکسته می‌شود و عملکردشان ضعیف‌تر خواهد شد.

زارع: با طرح دوفوریتی الحاق یک تبصره به قانون انتخابات، هیبت دستگاه‌های نظارتی شکسته می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رحیم زارع، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به عنوان مخالف تصویب طرح دوفوریتی الحاق یک تبصره به قانون انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: بر اساس قانون دستگاه نظارتی در این مورد ملزم به رسیدگی است و زمانی که مستند وجود دارد، مراحل قانونی خود را طی می‌کند اما زمانی که مستند وجود ندارد با مشکل مواجه خواهیم شد. با این طرح هیبت دستگاه‌های نظارتی شکسته می‌شود.

وی افزود: موضوع دوم بحث عملکرد است که با این مصوبه دستگاه‌های امنیتی و نظارتی عملکردشان ضعیف‌تر خواهد شد و نکته سوم این است که ما اگر بخواهیم در حوزه مبارزه با فساد موفق باشیم و کشور را از این حرف و حدیث‌ها نجات دهیم، باید روش دیگری را در پیش گرفت چون طبق این مصوبه پرونده‌های زیادی در قوه قضاییه تشکیل خواهد شد.

زارع بیان کرد: این مصوبه در مجموع به ضرر دستگاه‌های امنیتی و همه مواردی که در موضوع فساد باید با آنها مبارزه کنیم، است. همچنین در آینده بسیاری از کاندیداها که خط و نام و نشانی از خود نمی‌گذارند از طرق دیگر ممکن است دست به یکسری کارها بزنند که این مسئله برای دستگاه نظارتی ضرر دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: