کد خبر: ۸۴۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
تعداد بازدید: ۱۷۶
باشگاه پرسپولیس به دروازه‌بان برزیلی سابق خود باید حدود یک میلیارد تومان پرداخت کند.

بدهی یک میلیاردی دردسرساز پرسپولیسبه گزارش خبرداغ، نیلسون کوریا، دروازه بان برزیلی پرسپولیس که پس از حضور چند ساله در این تیم در نیم فصل ٩٤-٩٣ از سرخ‌ها جدا شد برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کرد.

در چند سال اخیر باشگاه پرسپولیس قول پرداخت پول به دروازه بان برزیلی داده، اما این باشگاه هیچ وقت به قول خود عمل نکرد تا این موضوع سبب عصبانیت کوریا شود. حالا بدهی یک میلیاردی پرسپولیسی‌ها به این دروازه بان دردسر ساز شده است.

سرخ‌ها اگر نتوانند پول را به حساب او منتقل کنند، از فیفا کمک می‌گیرند تا طلب مانند فرناندو گابریل وسرتن چوک، پول کوریا نیز از مطالبات این باشگاه در فیفا پرداخت شود.

نیلسون کوریا به دلیل محبوبیت بین هواداران نمی‌خواست از پرسپولیس به فیفا شکایت کند و درصدد بود تا با توافق این مشکل حل شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: