کد خبر: ۸۴۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۷۹۲
سعید یکه دهقان طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان مسئول مرکز فعالیت های قرآنی منطقه آزاد کیش منصوب شد

انتصاب مسئول مرکز فعالیت های قرآنی منطقه آزاد کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم صادره شده از سوی غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به سعید یکه دهقان آمده است: بنا به پیشنهاد معاون فرهنگی و اجتماعی، جنابعالی به عنوان مسئول مرکز فعالیت های قرآنی منطقه آزاد کیش منصوب می شوید.

با توجه به اهمیت ترویج آموزه های کلام وحی و گسترش فعالیت های قرآنی در منطقه، انتظار می رود با بهره مندی از ظرفیت های محلی و ملی و استفاده از نظرات علمی و اجرایی کارشناسان و فعالان قرآنی جزیره و کشور با هماهنگی مدیر فرهنگی و آموزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان، در زمینه آموزش، فرهنگ سازی و اجرای رویدادهای فاخر قرآنی شاهد برنامه ها و فعالیت های خلاق و مفید باشیم.

از خداوند منان توفیق شما را در این مسئولیت خواستارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: