کد خبر: ۸۴۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۳۴۳
لارگانی در تذکر شفاهی:
یک نماینده مجلس گفت: بسیاری از استان‌ها نمی‌توانند به سامانه شاد متصل شوند و اگر بتوانند هم باید موبایل پیشرفته داشته باشند.

بسیاری از استان‌ها نمی‌توانند به سامانه شاد متصل شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۲ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته کارگر، روز معلم و تاسیس سپاه پاسداران، گفت: از رئیس قوه قضائیه که در مورد حرکت زشت و سخیف جوجه‌کُشی اظهارنظر کردند و این عمل را عملی غیر شرعی دانستند، تشکر می‌کنیم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر نیازی به تولید این جوجه‌ها نبود چرا تولید شدند، بارها به وزیر ضعیف صمت و معاونانش در مورد ارز مورد نیاز مواد اولیه نهاده‌های خوراک دام و طیور تذکر دادم و به سرپرست وزارت جهاد کشاورزی نامه نوشتم که باید ارز ۴۲۰۰ تومانی تامین شود اما متاسفانه وزیر صنعت و معدن توجه نکرد و به بانک مرکزی اعلام کرد که باید ارز نیمایی پرداخت شود.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش در مورد سامانه شاد گفت: بسیاری از استان‌ها نمی‌توانند به این سامانه متصل شوند و اگر بتوانند هم باید موبایل پیشرفته داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: