کد خبر: ۸۴۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
تعداد بازدید: ۲۴۵
سفارت ایران در ابوظبی از صدور مجوز توسط سازمان هواپیمایی کشوری امارات برای سه شرکت هواپیمایی ایرانی به منظور بازگرداندن هموطنان طی روزهای آینده خبر داد.

صدور مجوز برای سه شرکت هواپیمایی از سوی امارات به منظور بازگرداندن هموطنان ایرانیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی امروز (سه‌شنبه) دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در اطلاعیه‌هایی ضمن تشکر از وزارت خارجه و همکاری‌های بین‌المللی امارات عربی متحده از صدور مجوز پرواز به سه شرکت هواپیمایی ایرانی (ایران ایر، قشم ایر و کیش ایر) برای بازگرداندن مسافران ایرانی از امارات عربی متحده به داخل کشور خبر داد.

در یکی از این اطلاعیه‌ها آمده است: در آخرین روزهای پایانی ماه شعبان المعظم و ورود به ماه مبارک رمضان ، با همکاری وزارت خارجه و همکاری‌های بین‌المللی امارات عربی متحده و پیگیری‌های مستمر به عمل آمده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی، سازمان هواپیمایی کشوری امارات، مجوز پرواز هواپیمایی ایران ایر (برای روز پنجشنبه ۲۳ آوریل، چهارم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ) از دبی به شیراز، جهت بازگشت مسافران ایرانی به کشور را صادر کرد.

در این اطلاعیه از هموطنان ایرانی خواسته شده برای اطلاع از برنامه پروازی و اطلاعات تکمیلی با دفتر هواپیمایی ایران ایر با شماره ۰۴۲۲۴۰۲۰۰- ۰۵۶۵۲۲۱۹۸۹ تماس بگیرند.

از سوی دیگر سازمان هواپیمایی امارات مجوز پرواز هواپیمایی کیش ایر ( برای روز چهارشنبه ۲۲ آوریل، سوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ) از دبی به بندرعباس برای بازگشت مسافران ایرانی را صادر کرد.

سفارت ایران از هموطنان ایرانی خواسته به منظور دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه پروازی و اطلاعات تکمیلی با دفتر هواپیمایی کیش ایر با شماره ۰۴۲۷۲۰۰۶ - ۰۵۵۴۵۱۷۴۷۹ تماس‌ حاصل کنند.

براساس اطلاعیه دیگری که از سوی سفارت ایران در ابوظبی صادر شده اعلام شده است که با همکاری وزارت خارجه و همکاری‌های بین‌المللی امارات عربی متحده و پیگیری‌های به عمل آمده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی، سازمان هواپیمایی کشوری امارات، مجوز سه پرواز هواپیمایی قشم ایر از دبی به قشم را به منظور بازگشت هموطنان ایرانی به کشور صادر کرده است.

بر این اساس هموطنان ایرانی به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این سه پرواز می‌توانند با دفتر هواپیمایی قشم ایر با شماره ۰۴۲۲۸۵۵۵۰ تماس‌ برقرار کنند.

این سفارتخانه برنامه پروازی شرکت هواپیمایی قشم ایر را به شرح ذیر اعلام کرده است:

چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۲ آوریل ۲۰۲۰)

پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹  (۲۳ آوریل ۲۰۲۰)

جمعه ۵ اردیبهشت  ۱۳۹۹  (۲۴ آوریل ۲۰۲۰)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: