کد خبر: ۸۴۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید: ۳۴۸
جروزالم پست گزارش داد؛
جروزالم پست در گزارشی به قدرت نظامی ایران پرداخت و نوشت: پهپادهای ایران می‌توانند مانند موشک‌های کروز ایرانی به صورت هماهنگ و یکپارچه هدف را نشانه روند.

اسراییل و آمریکا باید نگران پهپادهای ایران باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، هواپیمای بدون سرنشین جدید ایران از دستاوردهای فنی بالایی برخوردار است که آن‌ها را متمایز می‌کند و می‌تواند اسرائیل را با تهدید و ترس مواجه کند.

هواپیمای بدون سرنشین جدید ایران یکی از بهترین پهپادها است. سرعت این هواپیما، ۹۰۰ کیلومتر در ساعت است و می‌تواند در ارتفاع ۱۲هزار متری پرواز کند.

کارشناسان معتقدند که سرعت هواپیماهای بی‌سرنشین ایران بسیار بالاست که در کنار قدرت این پهپادها سران اسراییل و آمریکا باید نگران این باشند که پهپادها به زودی به آن‌ها نزدیک شوند.

به نقل از جروزالم‌پست، این پهپادها می‌توانند مانند موشک‌های کروز ایرانی به صورت هماهنگ و یکپارچه هدف را نشانه روند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: