کد خبر: ۸۴۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
تعداد بازدید: ۱۶۷
رئیس جمهور در دستوری به وزیر جهاد کشاورزی درباره گزارش از بین بردن جوجه‌های یک روزه، تاکید کرد: در اسرع وقت و با نهایت حساسیت موضوع بررسی، متخلفین به مراجع قضایی معرفی و موضوع با شفافیت برای افکار عمومی تبیین شود.

دستور روحانی به وزیر جهاد کشاورزی درباره گزارش از بین بردن جوجه‌های یک روزه/ متخلفین به مراجع قضایی معرفی شوندبه گزارش خبرداغ ، حسن روحانی رئیس جمهور پس از دریافت گزارش از بین بردن جوجه‌های یک روزه، به وزیر جهاد کشاورزی دستور داد که "در اسرع وقت و با نهایت حساسیت موضوع مورد بررسی قرار گرفته و ضمن معرفی متخلفین به مراجع قضایی، موضوع با شفافیت برای افکار عمومی تبیین شود".

رئیس جمهور در پی نوشت گزارش مذکور خطاب به دکتر خاوازی تاکید کرده است: "با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به اصلاح رویه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط با این موضوع برای جلوگیری از اقدامات مشابه تسریع و نتیجه را گزارش نمائید. "

روحانی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت نیز دستور داده بود" نسبت به اقدام غیرقانونی و غیر اخلاقی از بین بردن جوجه‌های یک روزه سریعا رسیدگی شود و عاملان آن تحت تعقیب قرار گیرند".

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: