کد خبر: ۸۴۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۱۸۴
مدیران استقلال تنها دو روز فرصت دارند تا مطالبات هافبک سابق خود را پرداخت کنند.

فرصت ۴۸ ساعته استقلال برای فرار از محرومیتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ، سرور جپاروف در لیگ هفدهم یک فصل درخشان را در استقلال پشت سر گذاشت اما از آن زمان 93 هزار دلار از آبی ها طلب کار است و فیفا حکم آن را هم صادر کرده است.

طبق رایی که فیفا صادر کرده است استقلال باید تا سوم اردیبهشت ماه مطالبات این بازیکن را پرداخت کند که البته به نظر نمی رسد سعادتمند منابع مالی برای پرداخت این رقم را فراهم کرده باشد.

در صورتی که پول جپاروف تا پس فردا پرداخت نشود و این بازیکن کمیته انضباطی فیفا را در جریان بگذارد آبی ها از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهند شد.

در حال حاضر فرصت پرداخت مطالبات وینفرد شفر، بویان و مارتین فورکل هم گذشته است و آنها می توانند با در جریان گذاشتن کمیته انضباطی فیفا آبی ها را از 2 پنجره نقل و انتقالای محروم کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: