کد خبر: ۸۴۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۲۳۷
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خبر از بررسی پرونده جنجالی دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در روز پنج شنبه داد.

زمان بررسی پرونده جنجالی سپاهان – پرسپولیس مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش ۳: پرسپولیس در شرایطی که در رای اولیه کمیته انضباطی در خصوص دیدار ناتمام با سپاهان برنده اعلام شده، اکنون این رای آماده بررسی در کمیته استیناف است.
با توجه به تعطیلی لیگ به واسطه شیوع کرونا بررسی و اعلام نهایی رای دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در استادیوم نقش جهان با تاخیر مواجه شده است.
این دیدار که اواخر سال گذشته قرار بود در اصفهان به میزبانی سپاهان برگزار شود به دلیل حضور با تاخیر شاگردان امیر قلعه نویی در استادیوم و در ادامه در چمن و در ادامه خروج بازیکنان پرسپولیس از استادیوم برگزار نشد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آن زمان نتیجه این دیدار را ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کرد.
اکنون قرار است پرونده این دیدار در کمیته استیناف با توجه به مستندات و گزارش‌های اعلام شده، مورد بررسی قرار گرفته و رای نهایی اعلام شود.
مهدی خواجه وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره این‌که کمیته استیناف چه زمانی به پرونده بازی پرسپولیس و سپاهان از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر رسیدگی می‌کند اینطور پاسخ داد: کمیته استیناف برای روز پنج‌شنبه تشکیل جلسه خواهد داد و از نمایندگان دو باشگاه نیز خواسته است در جلسه‌ای با این کمیته حضور پیدا کنند. البته به اعتقاد ما، حکم بدوی از سوی کمیته انضباطی، با توجه به مستندات، آیین نامه بازی‌ها، گزارش‌های داور و ناظر مسابقه، نمایندگان فدراسیون فوتبال و فرماندهان نیروی انتظامی و اظهارات خود مدیرعامل وقت سپاهان و بازیکنان و عوامل تیم به درستی صادر شد. این حکم جامعه فوتبال و افکار عمومی را هم اقناع کرد. محتویات این پرونده شامل گزارش‌های رسمی از مجموعه اتفاقات، مستندات و اظهارنظرهای صورت گرفته کاملا روشن و شفاف است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: